Campagne: Data na de Dood
Heb je dit al voorbij zien komen?
Op 12 december om 12.00 uur is er iets heel bijzonders gelanceerd: de campagne ‘’𝘋𝘢𝘵𝘢 𝘕𝘢 𝘋𝘦 𝘋𝘰𝘰𝘥’.
Deze campagne vraagt aandacht voor een belangrijk, maar vaak vergeten onderwerp: je digitale nalatenschap. Want wist je dat 70% van de Nederlanders hier nog nooit over heeft nagedacht? Dat willen we veranderen! Samen zorgen we ervoor dat dit onderwerp bespreekbaar wordt. Het is tevens één van de grootste redenen dat de Nederlandse Notariskluis bestaat!
Wat kun je doen?
Help ons de boodschap te verspreiden! Deel de videoclip ‘Bonnie’ van Thijs Boontjes en gebruik de hashtag #DataNaDeDood.
- Zie de videoclip op https://www.youtube.com/watch?v=jCitd-n9kZE
- Of via een Spotify-link: https://open.spotify.com/album/73THSSDDtVyHAZxNE99khx?si=BYQ6bqAOQsiuryLw3dxgbQ&nd=1&dlsi=ea91a3d6c1db4077
Waarom is dit belangrijk?
De feestdagen zijn een tijd van herinneringen, maar ook van gemis. Daarom wordt de videoclip opgedragen aan iedereen die een geliefde mist. Laten we samen zorgen dat niemand meer om ‘digitale nalatenschap’ heen kan.
Meer weten? Bezoek de website www.datanadedood.nu